-->

4/08/2020

Haul zakupowy


Hejka!
Chciałam się wam pochwalić co takiego kupiłam przez ostatnie kilka miesięcy.Nie robię zakupów często dlatego że nie lubię kiedy mam ubraniami przepełnioną szafę(za wyjątkiem bluz,które kocham) i szukam ubrań w określonym dla mnie klasycznym stylu.





Szara bluza jest z H&M,mam ją w rozmiarze S.Nie miałam jej jeszcze na sobie,ale bardzo podobają mi się takie zwykłe proste bluzy.Kosztowała 79.99.

Set czarna bluzka i białe spodenki również są z H&M.Bluzkę mam w rozmiarze S,jest ona w takim stylu rustykalnym,który bardzo mi się podoba i w dodatku z bufiastymi rękawami modnymi w tym sezonie,które również mi się podobają.Kosztowała 59.99.Wygląda obłędnie,jedyny jej minus to taki że delikatnie odsłania brzuszek.Spodenki kupiłam już 2 lata temu,ale chyba są one w stałej ofercie H&M mam je w rozmiarze 34(standardowo mam 36).Kosztowały około 40 zł.
Golf jest ze Stradivariusa.Kosztował 59.99.Nie jest on jakiejś dobrej jakości,bo po częstym noszeniu i praniu na pewno on się rozleci,ale spodobał mi się i postanowiłam go sobie kupić.Podoba mi się stylizowany z fit mom jeans,które kupiłam w Zarze,które nie są już dostępne,ale na stronie internetowej Zary jest podobny fason.Kosztowały 109 zł.
Sweter.Zainspirowana jedną stylizacją z ze sweterkiem w kolorze cielistym i zwykłymi jeansami,postanowiłam poszukać czegoś w tym stylu i natknęłam się na niego w New Yorkerze..Pięknie się dopasowuje,a z jeansami tworzy świetną stylizacje,która wygląda klasycznie i elegancko.Mam go w rozmiarze XS i kosztował 59.95.

 Bardzo lubię lekko oversizowe rzeczy,więc ta biała bluzka musiała się znaleźć w mojej szafie.Ma większe ramiona od takich klasycznych prostych bluzek i jest nieco dłuża. Pięknie się prezentuje i cudownie wygląda z mom jeansami.Koszulę mam w rozmiarze XS,kosztowała 79.90.

Bluzka z H&M w kolorze szarym,bardzo mi się spodobała wygląda elegancko,jest taka #classy i wygląda bardzo dziewczęco.Super pasuje do jeansów z niskim jak i wysokim stanem.Mam ją w rozmiarze XS,zastanawiałam się czy wziąć S ale z recenzji od innych osób zdecydowałam na rozmiar mniejszy i to był strzał w 10.Idealnie dopasowana.Kosztowała 59.99.Spodnie również są z H&M kupiłam je już jakiś czas temu,trochę w nich pochodziłam i całkiem dobrze się trzymają zapłaciłam za nie z rabatem oko.65 zł i mam je w rozmiarze 38.

Brakuje mi w szafie takich basicowych rzeczy na co dzień do pracy,więc zamówiłam sobie z H&M najzwyklejszą czarną bluzkę.Kosztowała 39.99 i mam ją w rozmiarze S.

To na tyle :)💛





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz