-->

9/01/2019

Rimmel Lasting Finish 25h foundation + Rimmel Stay Matte


Mam cere z licznymi przebarwiniami po trądziku hormonalym,dlatego zwykle szukam podkładów drogeryjnych mocno kryjących,których mogę stosować na co dzień,niezapychających i utrzymujących się cały dzień(marzenie znaleźć taki podkład).
Rimmel Lasting finish 25H foundation kupiłam na promocji -40% w Naturze za około 20 zł w kolorze najjaśniejszym Ivory.O podkładzie słyszałam bardzo dobre opinie,że jest mocno kryjący i ładnie wygląda na skórze.
 (podkład przed i po zastygnięciu)
 Podkład zrobił na mnie dobre wrażenie,po raz pierwszy nie narzekałam na zbyt pomarańczowy odcień podkładu,chociaż jednak okazał się trochę być dla mnie za różowy i za ciemny.Przez jego różowate tony widziałam że robił mi delikatnie świnkę na twarzy.Nie obciążał mnie,nie zapychał ale też nie zauważyłam jakiegoś specjalnego nawilżenia twarzy i ożywienia skóry.Ma dla mnie bardzo charakterystyczny chemiczny zapach.Byłam bardzo zadowolona z krycia podkładu,w stosunku do mojej wymagającej cery.Nie przykrywał całkowicie wszystkiego,krycie jest średnie(w kierunku do pełnego)ale był to z pewnością jeden z lepszych podkładów których miałam.Na pewno nie trzymał się na mojej twarzy 25 godzin,ale z jakieś 8 godzin na pewno. Gama kolorystyczna podkładu niestety nie wpasowała się w moją karnacje,jak już wspomniałam kolor okazał się nie być dla mnie,bo jest za różowy.
Puder w kamieniu,jest moim drugim pudrem z Rimmela,który mam w odcieniu Transparent z Rossmanna.Jest bardzo jaśniutki.Dobrze wygląda na skórze,nie wchodzi w suche skórki,nie ciastkuje się,i również nie zapycha.Na twarzy wygląda bardzo naturalnie,nie daje sztucznego efektu zmatowienia i jest lekki.Jego jedyną wadą jest to że nie jest trwały.Już po trzech godzinach,znów zaczynam się świecić na całej twarzy.W ciągu dnia trzeba robić kilka poprawek dziennie,aby skóra była zmatowiona przez cały czas.Nie eliminował nadmiaru sebum,ale bardzo polubiłam ten puder za jego lekką formułę.💜





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz