-->

7/11/2019

Czy warto zamawiać buty z made2wear?




Miałam czas przyglądać się tym butom kiedy czekałam w ośrodku WORD na egzamin teoretyczny.Dziewczyna,która siedziała przede mną miała na sobie te buty i tak bardzo mi się spodobały że aż uparłam się że znajdę identyczne w internecie i kupię :).

Opis producenta: Szare buty rapter,to styl i wygoda w jednym,pasują do wielu kompozycji.Wybierz i stwórz niebanalną stylizację.




Opis tych butów na stronie internetowej mad2wear właściwie nic nie mówi o tym produkcie,a można by powiedzieć wiele dobrego.Nie ma się do czego przyczepić.Buty sportowe mają czarną piankową antypoślizgową podeszwą.Sięgają na wysokość kostek.Wyglądem przypominają mi haftowany materiał.Na początku trochę obdzierały ale po czasie noga się do nich dopasowała.Są bardzo wygodne i lekkie.Mają jedną naszywkę.Ogólnie wyglądają bardzo ładnie na nodze,a zdjęcia na stronie są zgodne z tym jak one wyglądają w rzeczywistości.

  Buty nie mają żadnego mankamentu z jednym małym wyjątkiem.Co należało by dodać do szczerej opinii sznurówki należą tylko do ozdoby i nie dopasowują buta do nogi,trzymają się jedynie na bardzo cieniutkich sznureczkach,przy którym mocniejszym pociągnięciem można by ją wyrwać i zniszczyć but.Całą robotę żeby buty nie spadały nam z nogi odgrywa gumka przy kostce,która jest rozciągliwa i dzięki niej but nie spada nawet przy większym rozmiarze.POLECAM!💛




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz