-->

8/01/2020

Haul zakupowy 2020

Hejka w dzisiejszym poście chciałabym wam się pochwalić.moimi zdobytymi ubraniami w ostatnim czasie.Nie wiem,ile z nich będzie jeszcze dostępna,bo tak naprawdę jest już końcówka wyprzedaży,ale mam nadzieje,że jeśli zainspirujecie się czymś ode mnie to uda wam się coś upolować w pojedynczym egzemplarzu.W końcu o to chodzi w wyprzedażach i w tym cała zabawa!

Zakochałam się w tych spodenkach.Zamarzyły mi się w tym roku spodenki w stylu mom jeans fit,z takim vintage'owym stylu,które będę bazą do moich stylizacji.Spodenki są minimalnie za luźne,mam je w rozmiarze 34,ale wcale to nie przeszkadza i leżą przepięknie.Dodatkowo mają takie delikatne marszczenie,Te spodenki,pięknie wyglądają na sylwetce.Kupiłam je w Pull&Bear za 89.90.Link

Te 3 bluzeczki są ze sklepu House.Bardzo spodobała mi się przesłodka różowa bluzeczka z napisem i nadrukiem koali,a te czarno-białą bluzkę i bluzkę z motywem roślinnym zamówiłam przy okazji.Uznałam,że świetnie będą się prezentować do spodenek z Pull&Bear. Wszystkie 3 mam w rozmiarze XS.LInk,Link,Link.

Pasek kupiłam w Stradivariusie.To bardzo fajny dodatek,który będzie pasował do każdej stylizacji.Mam go w rozmiarze 70 a kupiłam go za 29,90.Link

Te mom jeansy znalazłam w Pull&Bear. Mam je w rozmiarze 34.Kupiłam je na promocji za ok.60 zł.Bardzo mi spodobały,niestety jak założyłam je pierwszy to dopiero wtedy zauważyłam,że one są na mnie za duże i nie do końca wyglądają tak jak bym chciała i prawdo podobnie będę je sprzedawać.Podoba mi się góra tych spodni,mają piękny krój,niestety przy tyłku,się fałdują(jak widać na zdjęciu)na dole przy kolanach,są one za duże,ale...    Link

...znalazłam podobne w Zarze, z podobnym krojem.Nie są kropka w kropkę jak tamte powyżej,ale odpowiada mi to jak wyglądają i będą prezentować się dobrze do wszystkiego i co najważniejsze dobrze się w nich czuję i są dopasowane,nigdzie nie odstają.Mam je w rozmiarze 34. Link
Sukienka jest z Zary,kupiłam ją,ale nie mam pojęcia,czy gdzieś w niej odważę się wyjść,ponieważ ona ma bardzo głęboki dekolt:P.Jednak jest to moja wymarzona sukienka.Chciałam mieć w szafie coś co podkreśli moją figurę i co najważniejsze,żeby ta sukienka,była czarna.Mam ją w rozmiarze S.Już niestety,nie dostępna na story.

To by było na tyle.Mam nadzieję,że czymś ode mnie się zainspirowaliście.Jeśli tak to napisz w komentarzu,która rzecz najbardziej ci się podoba.Do następnego :)
Zapraszam na insta:@wicky2308


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz