-->

2/11/2020

Zamówiłam świeczkę od Andziaks!

   Kto ogląda Andziaks na Youtube ten wie że starała się jak najlepiej odtworzyć w swoich filmach świąteczny klimat.Ubierała 3 metrową choinkę,która wyglądała jak ta najpiękniejsza z Pinteresta i kupowała prezenty w ilości jakiej ja nigdy nie dostałam przez całe swoje życie. Vlogmasy były idealnym momentem żeby powiedzieć o tym że stworzyła własną markę i będzie sprzedawać własne  świece sojowe!
   Kiedy tylko weszłam na stronę i zobaczyłam że jest dostępny zapach Mulled wine to nawet minuty się nie zastanawiałam i zamawiałam.Ja po prostu  kocham świeczki i grzane wino🍷.Świeczka jest piękna i minimalistyczna zamawiałam w rozmiarze mniejszym ale dla mnie i tak jest ona dość spora.Pachnie przepięknie rozgrzewającymi przyprawami korzennymi z nutka słodyczy,ma taki charakterystyczny cynamonowy zapach,który kojarzy się ze świętami. 

Zamawiałam tą świeczkę na święta,ponieważ chciałam żeby podczas wigilijnej kolacji ta świeczka dodawała jeszcze bardziej klimatu.Liczyłam na to że po zapaleniu świeczki zapach rozniesie mi się po całym pokoju i będzie pachniało tak smacznie cynamonem.Niestety jak się okazało ta świeczka po zapaleniu w ogóle nie pachniała.Zapach świeczki był wyczuwalny ale jedynie z bardzo bliska a z odległości kilku centymetrów już nie i nie roznosił się po całym pokoju.Świeczka okazała się być bardzo słaba,pokładałam nadzieje że to będzie coś super bo świeczki o takim zapachu wcześniej nie miałam.
  Czy kupię ponownie?Nie chciałabym się sugerować  jedną opinią na temat jednej świeczki i chętnie zamówiłabym jakąś jeszcze świeczkę  z twinklecandle tylko już o innym zapachu. Chciałabym dać tej marce jeszcze szansę ponieważ zapachy na stronie są unikatowe .Mamy tam takie zapachy jak morning cappuccino, raspberry whiped cream, mysterious sandalwood i lemon cola.Może tamte sprawdzą się lepiej....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz