-->

7/24/2017

6 kosmetyków,które powinna mieć każda dziewczyna



 Nie sądziłam,że kiedykolwiek szczerze mówiąc napisze post o kosmetykach.Robienie makijażu jakiś czas temu to była dla mnie udręka,nienawidziłam się malować,kiedy wstawałam rano do szkoły i nadchodził czas na "makijaż" to szklak mnie trafiał,bo oczywiście trzeba było najpierw nanieść podkład na rękę później wyciągnąć pędzelek i ubrudzić ten pędzelek w tym podkładzie,zacząć się malować itd. itp., no ogólnie wychodziło tak że było więcej syfu wokół umywalki i lustra niż idealnego makijażu na twarzy. Nie przemawiała do mnie cała ta zabawa w malowanie.W końcu zmęczona tym całym porannym rytuałem postanowiłam,że będę stosowała tylko te produkty do makijażu,których naprawdę potrzebuję,skupiłam się bardzo na pielęgnacji mojej twarzy.

Codziennie rano używam  kremu nawilżającego,który chroni przed ujemnym działaniem kosmetyków,odświeża,wygładza oraz dba o to by skóra nie była przesuszona i zawsze promienna.Poza kremem stosuję również olejek różany ma on podobne działanie co krem nawilżający,po nim cera staje się delikatniejsza,dostarcza naszej skórze potrzebne substancje odżywcze,chroni przed promieniowaniem i ją odżywia(dłuższe stosowanie olejku może nawet poprawić koloryt skóry).Na koniec używam toniku,przywraca on właściwe ph skóry,wzmacnia ją i nawilża.



Mimo iż staram się dbać o to by budzić się wypoczęta nie zawsze mi się to udaje i wstaje wtedy mega zmęczona,z podkrążonymi oczami,z typowym wyglądem zombiaka. Wtedy najczęściej używam korektora pod oczy,który maskuje moje siniaki pod oczami oraz różu do policzków,zwykle nie używam żadnego podkładu ani żadnego kremu bb,ale róż i tak się utrzymuje.Dzięki tym dwóm kosmetykom nadaje twarzy bardziej świeżego wyglądu.
Następną czynnością,którą wykonuję to doprowadzam moje brwi do ładu za pomocą cienia lub kredki/pomady,w zależności czym mam ochotę się pomalować.Dobrze zadbane i wymodelowane brwi,już odwalają za nas połowę roboty, są kropką nad i w całym makijażu,całą ramą naszej twarzy,nadają jej charakteru.Najpierw przeczesuję włoski a później nakładam na nie pomadę i nadaję im kształt. 
  Na sam koniec,tuszuje dolne i górne rzęsy i tyle :)
Według mnie te kosmetyki o,których wspomniałam powinna mieć każda dziewczyna.Najważniejsza w całym makijażu jest pielęgnacja,bez niej na naszej twarzy podkład nie jest w stanie się utrzymać(nie mówiąc już o innych produktach)utlenia się i nie ma po nim śladu po 2 godzinach.Oczywiście dla na efekt zadbanej skóry,trzeba będzie trochę poczekać,ale naprawdę warto. Pamiętajcie dziewczyny,dobry makijaż zaczyna się od dobrej pielęgnacji.💚




   










1 komentarz:

  1. Masz rację, najlepszym makijażem jest ładna cera. Ja niestety mam albo pryszcze albo grudki i zawsze jakieś zaczerwienienia, więc bez podkładu (ostatnio nakładam tylko lekki i hipoalergiczny) nie wychodzę z domu :( Pielęgnacja coś tam pomaga, ale nie na tyle, żebym mogła nie nakładać w ogóle podkładu xd

    dustyredplace.weebly.com

    OdpowiedzUsuń