-->

6/01/2017

KOKO KOLLECTION

Znalezione obrazy dla zapytania koko cosmetics
Kylie Jenner,która ma własną linie kosmetyków,połączyła siły ze swoją siostrą Khloe Kardashian,i stworzyły najnowszą linie kosmetyków"KOKO KOLLECTION"! 
Jestem strasznie zadowolona z tego powodu,uwielbiam Khloe,jest moją ulubioną z sióstr Kardashian.
Ma świetny styl,świetną figurę,jest piękną kobietą,ma cudownie włosy i zawsze perfekcyjny makijaż. Uwielbiam patrzeć się na jej cudownie umalowaną i wykonturowaną twarz,z dodatkiem koralowego błyszczyka na ustach,który pojawi się w kolekcji.Zrobię chyba wszystko,żeby zdobyć te kosmetyki.Wyobrażacie sobie wyglądać jak KK?
  W skład kosmetyków wchodzą palety do konturowania twarzy oraz pomadki,które noszą szczególne nazwy(jak wyjaśnia Khloe):
  • Doll,czyli lalka-jesteś moją lalką,najlepsze czułości 
  • Bunny,czyli króliczek-mama nazywa mnie króliczkiem od urodzenia.Mój pokój był wypełniony dekoracyjnymi króliczkami aż za bardzo
  • Baby girl,czyli dziewczynka-tak nazywam Kylie 
  • Sugar plum,czyli śliweczka -tak pieszczotliwie nazywa mnie moja MJ(babcia Khloe)
Premiera kolekcji:31 maja o 15.00.:)💙
The Koko Kollection is Kylie Cosmetics's first collaboration—and it includes four gorgeous lip colors created with Khloe Kardashian.:



Koko Collection - By Kylie Cosmetics. got mine have you brought yours? @simmidelrey:


Zdjęcie użytkownika Khloé Kardashian.


KTÓRY KOLOR PODOBA SIĘ WAM NAJBARDZIEJ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz