-->

11/03/2019

Moje mini zamówienie z House!



Zamówiłam dwie bluzki basic ze sklepu internetowego House i chciałabym się podzielić z wami moją opinią na temat jakości tych rzeczy.Moje zakupy były bardzo skromne bo ograniczyłam się do dwóch basicowych rzeczy.

Pierwsza to zwykła klasyczna biała BLUZKA z guzikami i z prążkowanego materiału oraz z długim rękawem.Wygląda bardzo ładnie w połączeniu dżinsów.Do tej bluzki nie ma o co się przyczepić.

Druga BLUZKA również jest z prążkowanego materiału oraz z długim rękawem,tylko że w kolorze czarnym i nieco innym fasonie.O ile biała bluzka idealnie dopasowuje się do sylwetki i leży idealnie,  w przypadku tej czarnej już tak nie jest.Moja postawa nie jest idealnie prosta,przez co kiedy się nachylałam ta bluzka odznacza się przy dekolcie(zdjęcie poniżej).Dodatkowo kiedy ją nosiłam miałam wrażenie jakby była krzywo uszyta,źle się układała pod pachami.Kupiłam ją dlatego że bardzo spodobał mi się w niej 'prosty'dekolt,którego u mnie nie było widać.


Kupiłam tylko tyle rzeczy z House,potrzebowałam tylko zwykłe basicowe bluzki do noszenia na co dzień.Białą postanowiłam zostawić,a czarną zwrócić.A wam która podoba się bardziej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz