-->

4/22/2017

Wiosenna Wishlista 2017

Wiosna strasznie napawa optymizmem,to taki czas,w którym rzeczy które robię mają dla mnie więcej sensu.W te porę roku chce zadbać o swój stan duchowy,i o lepsze samo poczucie.Postanowiłam zmienić też troszkę garderobę i zacząć szukać w sklepach interesujących rzeczy.W mojej pierwszej wishliście chce pokazać na co poluję.

1.Świeczki Yankee Candle-Uwielbiam wąchać ten przyjemny aromat,jaki roznosi świeczka,uwielbiam miłą przyjemną atmosferę,którą daję.Tych świeczek jeszcze nigdy nie miałam,a bardzo chciałabym je kupić.


 2.Krótkie bluzki- w mojej szafie,braknie ubrań idealnych na cieplejsze dni,przydało by się kupić kilka bluzek z krótkim rękawkiem.
          Click|Click|Click                  
3.Słyszałam o tym szamponie,że świetnie radzi sobie z przetłuszczającymi się włosami.Ten szampon byłby idealny dla mnie.Mam maskę z,której jestem zadowolona,włosy są po niej mięciutkie.
Podobny obraz

4.Torebka-ten stan kiedy patrzysz na jakąś rzecz i myślisz musisz to mieć.Ta torebka musi być w moich rękach,będzie idealna na wypady na plaże ;)
Torba shopper - Różowe złoto - ONA | H&M PL 1
5.Strasznie podobają mi się ciuchy z frędzlami.Taka spódnica też musi znaleźć
 się w mojej szafie.
6.Spodnie z haftem,które są hitem tej wiosny.

7.Koszula-widziałam cudowną stylizację Maffashion,z długą koszulą.Julia wyglądała w niej bosko i bardzo się zainspirowałam.
WIELOFUNKCYJNA KOSZULA W PASKI
Jeśli wiesz gdzie mogę znaleźć powyższe rzeczy lub (w przypadku kosmetyków) jeśli testowałaś,koniecznie zostaw komentarz:) Pozdrawiam.



1 komentarz:

  1. Świeczki i torebka jak najbardziej w moim guście :D

    http://sparklyandclassy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń