-->

1/28/2017

Tattoos inspiration


Witam was moi kochani. Dzisiejszy post będzie wyjątkowy.Chciałabym wam opowiedzieć o moim zamiłowaniu do tatuaży,ze względu że mam lat 17 na razie jest tylko jeden,ale na pewno będzie więcej.
 W zeszłą sobotę miałam robiony mały tatuaż na  środkowym palcu,kosztował 200 zł.Czy się bałam?Tak,zaczęłam się tak stresować,że zaczęłam czytać krótką książkę,żeby nie myśleć.Jak się okazało ,nie było wcale tak strasznie i więcej strachu niż samego bólu. Robiłam tatuaż w studiu:Art Force Tattoo. Tatuażysta był bardzo miły i to mi bardzo pomogło,sprzęt było naprawdę bardzo dobrze zabezpieczony(lampy były ofoliowane folią).Zgoda rodzica,mimo iż mówili że powinnam mieć,to tak naprawdę tego nie sprawdzili. Po zabiegu,czyli teraz,muszę smarować tatuaż 2-3 razy dziennie i zakładać na folię oddychającą i oczyszczać szarym mydłem,albo mydłem w płynie.Jestem naprawdę szczęśliwa z mojego pierwszego tatuażyku!Jest to teraz moje małe maleństwo.
 Przygotowałam dla was tatuażowe inspirację(ja kiedy patrzę na te tatuaże,myślę sobie MUSZĘ TAKI ZROBIĆ!MUSZĘ TAKI MIEĆ!) i mam nadzieję,że się naprawdę zakochacie w tych tatuażach!


























































XOXO

2 komentarze:

  1. Ojj,planuje też zrobienie tatuaża ale dopiero po skończeniu 18 lat ;) Wszystkie inspiracje,które tutaj zaprezentowałaś są świetne! :D
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń